Monday 8 October 2012

TOTURIAL 5 DAN 6 OKTOBER 2012

Perjumpaan kali ini lebih membincangkan tentang PEPERIKSAAN dan UAK yang akan diadakan pada
13 OKTOBER 2012 untuk Kertas WAJ3106 Hubungan ETNIK.
MAKLUMAN PEPERIKSAAN UAK
Makluman - Selepas Ujian HE waj3106
Kelas PJM 3102 bersama Pn Shanti aka diteruskan.
4.30 pm - 5.30 pm
Gymnasium Ungku Aziz
makluman terkini daripada KK
Untuk nota HE sebagai persedian UAK (13 Okt 2012) nanti
Untuk makluman lanjut sila layari laman BLOG
UNIT PEPERIKSAAN DAN PENGANUGERAHAN  bermula 10 Oktober nanti. Anda boleh mencetak SLIP peperiksaan dan mengetahui TARIKH sebenar PEPERIKSAAN bagi SEMESTER 3 ini. 

Alhamdulillah bagi SUBJEK BMM3105 Pengajaran Berbantukan Komputer, tiada peperiksaan. Bagi SUBJEK BMM3106 PENDIDIKAN PEMULIHAN DAN PENGAYAAN, beberapa tajuk dan topik untuk perhatian kita yang dijangka naik dalam peperiksaan,

Bagi subjek EDU3106 juga, Alhamdulillah semua berjaya menyiapkan folio dan Markah Kerja Kursus dan Penghasilan Buku Skrap juga amat memuaskan. Cuma markah peperiksaan sahaja yang perlu diberi perhatian. Untuk itu dicadangkan beberapa tajuk yang perlu untuk perhatian kita semua untuk lulus dengan cemerlang dalam peperiksaan nanti.
SILA RUJUK sini.

 Pada sebelah petang, bermula jam 2.00 - 4.00 kami semua mengambil UJIAN AMALI PERGERAKAN ASAS bagi SUBEJK PJM 3102. Sekali lagi syukur kepada Ilahi, semua pelajar Kelas BM3 amat cemerlang dalam Ujian Amali ini. 

CIKGU AZMAN BERLATIH PERGERAKAN ASAS


                              LITAR PERGERAKAN ASAS                     MENUNGGU


Untuk Folio PJM3102, anda diminta bersedia dengan fail tersebut. 
ISI KANDUNGAN

Pembahagian setiap kandungan guna
kertas WARNA KUNING


HARI AHAD 7 OKTOBER 2012
Bermula jam 8.30 pagi, Amali Permainan Kanak-Kanak bermula.
Semua kumpulan (4 Kumpulan) telah siap sedia. Segala-galanya berjalan lancar dan semua kumpulan dapat mempersembahkan permainan mereka dengan BAIK sekali. Tahniah.



Selesai Ujian Amali Permainan Kanak-Kanak, beberapa pelajar Kelas BM3 diketuai oleh Ketua Kelas (KK) nya iaitu En Azmi bin Ramli telah ke Ole-Ole Bowl Kulim. Bersantai dan melepaskan tekanan setelah 2 hari berkampung di IPGKTB. Selepas ini KK bercadang untuk mengadakan Pertandingan Tenpin Boling untuk Kelas BM3.

No comments:

Post a Comment

Kami menerima komen membina daripada anda.