Wednesday 17 April 2013

PENYEDIAN LAPORAN BIG

TERKINI:
Pesanan dari En Omar Saifuddin bin Ahmas (Penyelia BIG BM3)
Perjumpaan 20 April (Esok) bawa sekeping gambar ukuran passport untuk di tampal pada borang laporan sahsiah. Terima kasih.
LAPORAN BIG tu hantar esok juga

Kelas kita telah selamat mengadakan Program Bina Insan Guru (BIG) Fasa 2 Semester 4 ini dengan jayanya di SK Kuala Kurau Baru, Kuala Kurau. Sekalung tahniah dengan kejayaan ini. Dengan kerjasama kita akan mendapat hasilnya.

Namun ada tugas yang belum selesai. Kita dikehendaki menyerah/menghantar FOLIO BIG Fasa 2 ini dalam 2 tugasan. 1 Folio Kelas dan 2 Folio Individu. Untuk Folio Kelas En Shahrun Nizam sedang mengusahakannya. Harapan saya agar EN AZMAN ADUMI mencetak power point CERAMAH beliau. Kepada yang membuat LAPORAN bergambar EN MOHD PARDZLI LAZIM. Minta send kepada KK untuk diedarkan kepada semua rakan-rakan supaya mereka boleh mencetak sendiri.

Dokumentasi VIDEO akan disediakan oleh PN ROHAIZA.  KK telah menyiapkan minit mesyuarat kita pada hari pertama perjumpaan perbincangan BIG dahulu.

Untuk tugasan INDIVIDU kita hanya perlu menyediakan REFLEKSI dan LAPORAN SAHSIAH dari Guru Besar / Pengetua masing-masing.  Untuk Muka Depan (COVER) boleh di seragamkan dengan memuat turun DI SINI.  Terima kasih kepada Azmi yang menghantar contoh muka depan.

Juga terima kasih kepada semua yang menjayakan BIG ini dan menyiapkan Tugasan Folio BIG ini.

Sama-sama lah kita menjayakan PPG ini. Semoga sampai kehujungnya.


Isi Kandungan Folio Individu
1. Muka Depan
2. Biodata
3. Senarai Nama
4. Pengenalan Program
5. Kertas Kerja
6. Laporan Big Fasa 2
7. lampiran    - Brosur
-      Slide power point
-      Gambar
8. Refleksi


MAKLUMAN TAMBAHAN
KELAS 20 APRIL (SABTU) SEPERTI BIASA KERANA IPGKTB TIDAK DIJADIKAN PUSAT PENAMAAN CALON.

KELAS AMALI PJ PADA HARI AHAD 21 APRIL SEPERTI BIASA
KELAS 4 JAM LAGI.

1 comment:

  1. Assalamualaikum...maaf x minta izin nak copy..tapi sekarang dah ambil...terima kasih banyak...semoga Allah mempermudahkan segala urusanmu, insyaAllah....

    ReplyDelete

Kami menerima komen membina daripada anda.